Veelgestelde Vragen (FAQ)

1. Welke producten verkopen jullie?

Bij Outdoor Craft vind je kleding, tassen, schoenen, fietsaccessoires en survivaluitrusting – alles wat je nodig hebt voor jouw outdoor avontuur.

2. Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland is de standaard verzending gratis, inclusief Track & Trace.

3. Hoe lang duurt de levering?

  • Verwerking: 1–2 werkdagen

  • Verzending: gemiddeld 5–8 werkdagen

  • Totale levertijd: 6–10 werkdagen
    Je ontvangt altijd een trackinglink zodra je bestelling is verzonden.

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Ook kun je de status bekijken via onze “Track your order” pagina.

5. Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Neem binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling contact op via info@outdoorcraft.nl om het afleveradres te wijzigen. Na verwerking of verzending kunnen we dit helaas niet meer aanpassen.

6. Accepteren jullie retourzendingen?

Ja, we accepteren retouren van zowel defecte als niet-defecte producten binnen 30 dagen. De producten moeten in nieuwe of licht gebruikte staat verkeren. Retourzendingen zijn gratis via een downloadbaar retourlabel.

7. Kan ik mijn product omruilen?

Ja, binnen 30 dagen kun je je product omruilen, mits het in nieuwe of licht gebruikte staat is.

8. Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we je terugbetaling binnen 7 werkdagen naar je oorspronkelijke betaalmethode.

9. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren o.a. Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Shop Pay, iDEAL, Apple Pay en Google Pay. Alle betalingen worden verwerkt in Euro (€).

10. Hoe kan ik contact opnemen?

Voor vragen kun je ons bereiken via:
📧 info@outdoorcraft.nl